carolinamedc.blogg.se

Fruktlekparken, en bildkavalkad

Kategori: Barnen

I fredags tog vi oss till Fruktlekparken i Liljeholmen, jag barnen och deras moster. Har ju länge vetat att den finns men inte tagit mig (oss) dit men nu bar det av! Vi tog bilen till syrran i Aspudden och därifrån gick vi till Liljeholmen. Det var en bit att gå och så var det skitvarmt! Usch, varmare än så vill jag inte ha det. Jag är nöjd vid 25 grader!
 
I alla fall. Väl framme var det stora ögon på både Stortjejen och Lillkillen som rusade iväg till närmaste frukt :) Stortjejen var jättesugen på bananrutchkanan och Lillkillen tågade mot Apelsinstudsaren.
 
 
 
Det fanns så mycket nytt att prova och Lillkillen promenerade iväg obekymrat till de olika sakerna för att undersöka närmare. Även Stortjejen var ovanligt oblyg bland alla okända ansikten :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen när vi lekt ett bra tag behövde vi fylla på med energi, så vi tog oss till en plats på gräset och drack lite, åt några kex och mumsade melon innan det blev dags att dra sig hemmåt igen.
 
 
 
Behöver jag säga att Lillkillen däckade i vagnen på vägen hem? ;) Stortjejen slumrade till hon också fast lite senare i bilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: