carolinamedc.blogg.se

Kors i taket

Kategori: Allmänt

Se där, en sådär nästan tre månader senare dyker det äääntligen upp ett inlägg här på bloggen. Gillar ju att blogga egentligen men det är så mycket som kommer emellan.
 
Nåväl. I morrn ska jag i alla fall klippa mig...för första gången på ett år! Ska bli skönt att bli av med lite av det ogräs till hår jag har. Jag skojar inte, ogräs, det växer nå galet fort! Kommer be frisören säga vad som kan passa mig i frisyrväg och sen se om jag känner mig nöjd med det och då i så fall bara klippa klippa. Aldrig gjort det förut utan har alltid haft en bild av hur jag vill ha det. Kanske dyker det till och med upp bildbevis! =O
 
Nåja, nu vankas det snart ettårsdag här hemma också (say whaaaaat??) så det lär väl bli lite inlägg om bakning och barn och så framöver :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: